1. Miten osallistun PS Kemin Kausarihaaste 2018 -kampanjaan?
Osallistuminen tapahtuu joko PS Kemin verkkosivuilla www.pskemi.fi, sähköpostitse kausarihaaste@kemikings.fi, PS Kemin toimistolla (Valtakatu 19) tai Cafe Laineessa (Kemin Uimahalli). Sähköpostitse varatessasi kerro myös postitusosoitteesi, puhelinnumerosi, varattavien korttien määrä sekä jos aiot maksaa liikunta- ja kultuurimaksuvälineillä.

2. Onko PS Kemin Kausarihaasteeseen ilmoittautuminen sitova?
Kyllä. Ilmoittautuminen on sitova.

3. Mistä tiedän, että ilmoittautuminen kampanjaan on onnistunut?
Osallistuessasi kampanjaan nettisivujen kautta lomakkeen lähetyksen jälkeen tulee vahvistusviesti näkyviin sivulle. Sähköpostitse osallistuessasi saat vahvistuksen sähköpostiin.

4. Onko kausikortin hinta 59 € maksettava heti ilmoittautumisen yhteydessä?
Ei. Kausikortti maksetaan vasta, jos kampanja toteutuu. Ilmoittautuneille lähetetään maksulinkki sähköpostitse tai sähköpostin puuttuessa maksuohjeet annettuun puhelinnumeroon. Maksuaikaa on 14 vuorokautta laskun lähetyksestä. Seuraa kampanjan päätyttyä myös sähköpostisi roskapostikansiota.

5. Millä maksuvälineillä voin maksaa kortin?
Ensisijaisesti lähetämme asiakkaalle maksulinkin sähköpostiin eli maksaminen tapahtuu verkkopankin kautta. Maksu onnistuu kuitenkin myös käteisellä, pankkikortilla sekä seuraavilla liikunta-ja kulttuurimaksuvälineillä: Tyky-Kuntoseteli+, Tyky Online, Smartum Liikunta- ja kulttuuriseteli, Smartum Liikunta- ja Kulttuurisaldo, Smartum Online, Virikeseteli, Virike- ja Duo- kortit sekä ePassi.

6. Jos ilmoittaudun, eikä kampanja toteudukaan, sitoudunko silloin lunastamaan normaalihintaisen kausikortin?
Et. Jos kampanja ei toteudu, et ole sitoutunut normaalihintaiseen kausikorttiin emmekä myöskään peri 59 € kampanjahintaista kausikorttia.

7. Mistä tiedän, että kampanja toteutuu?
Kampanjan toteutumisesta ilmoitetaan PS Kemin verkkosivuilla ja sosiaalisen median kanavilla. Ilmoittautuneille lähetetään myös sähköpostiviesti.

8. Onko kausikortti pääkatsomoon vai numeroimattomille paikoille?
Kausikortti on aluekortti, joka oikeuttaa myös pääkatsomoon vapaaksi jääneille paikoille. Paikkaliput jaetaan kausikorttilaisille saapumisjärjestyksessä ottelukohtaisesti.

9. Kuinka huomioitte ne, jotka ovat ostaneet normaalit kausikorttinsa jo ennakkoon?
Rantakatsomokortin lunastaneet voivat saada ylimääräisen aluekortin tai hintaerotuksen takaisin rahana.

10. Voinko edelleen ostaa normaalin kausikortin? Vaikuttaako kampanja yksittäisten lippujen myyntiin?
Voit yhä myös ostaa normaaleja kausikortteja pääkatsomoon. Lippuja tullaan myymään kauden aikana normaalisti.

11. Kuinka kausikortit toimitetaan?
Kausikorttien noutopaikka ilmoitetaan erikseen myöhemmin. Jos haluat kortin postitettavan, olethan yhteydessä PS Kemin toimistoon kausarihaaste@kemikings.fi.

12. Onko kausikortti henkilökohtainen?
Ei ole. Kortit ovat kuitenkin yksilöity numeroin.

In English

1. How do I participate the campaign?
You can participate on PS Kemi’s website (www.pskemi.fi), via email kausarihaaste@kemikings.fi, at PS Kemi’s office (Valtakatu 19) or at Cafe Laine (Kemi’s uimahalli/swim hall). When participating via email, please write to the message your postal address, phone number and number of season tickets you want to reserve.

2. Is it binding to participate to the PS Kemi’s season ticket challenge?
Yes, participating is binding.

3. How do I know if my season ticket reservation is successful?
When participating on PS Kemi’s website, you’ll see confirmation message on the screen after submitting the form. If you participate via email, we’ll send you confirmation message.

4. Do I need to pay the 59 € right after making the reservation?
No, you do not. The season tickets need to be paid only if the campaign is fulfilled. If so, we’ll send a payment link to the participants’ emails, the due date being 14 days from the sending. After the campaign is over, please keep an eye also on the trash folder in you email.

5. How can I pay the season ticket?
Primarily we’ll send payment link to the email the participant has given, but the season ticket can be paid also by cash, bank card or with a sport and culture payment method provided by a Finnish employer.

6. If I participate and the campaign is not fulfilled, do I need to buy a season ticket for a normal price?
No. If the campaign is not fulfilled, you are not binded to buy a season ticket for a normal price or the campaign price.

7. How do I know if the campaign is fulfilled?
The fulfillment of the campaign will be told on PS Kemi’s website and on social media. We’ll also send an email to the participants.

8. Is the season ticket to the main stand or to non-numbered areas?
The campaign season ticket is a regional ticket meaning access to the PS Kemi’s Veikkausliiga home games, evacuee games at Rovaniemi and Oulu included. Seat tickets to the main stand are given in customer arrival order if there is empty seats left in a game.

9. What about the ones who have already purchased the season ticket?
If you have already purchased a season ticket to the beach sided stand, you can get a campaign season ticket for free or get the price difference as a refund.

10. Can I still buy a normal season ticket? If the campaign is fulfilled, do you still send tickets normally during season?
You can still buy normal season tickets to the main stand. The campaign fulfillment won’t affect ticket selling during season.

11. How the season tickets are delivered?
The pick-up location will be informed later. Mailing is also possible, in that case please contact PS Kemi’s office kausarihaaste@kemikings.fi.

12. Is the season ticket personal?
No. The season tickets are numbered however.